Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Drogi Użytkowniku,

W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku, ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) chcemy przekazać Ci kilka informacji:

Przede wszystkim zależy nam na zachowaniu Twojej prywatności oraz bezpieczeństwie Twoich danych osobowych oraz informacji dotyczących Twojej aktywności w sieci, a także na zapewnieniu Ci możliwości realizowania wszystkich przysługujących Ci w związku z RODO praw.

Jakie dane będziemy przetwarzać?

Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP), poprzez zapisywanie technicznych logów na poziomie serwera www

Kto jest administratorem Twoich danych?

Administratorem Twoich danych jest Caritas Archidiecezji Gdańskiej, z siedzibą przy al. Niepodległości 778, 81-805 Sopot, dalej zwana Administratorem.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Twoje dane przetwarzane są przez nas, aby uzyskać pomiary statystyczne, oraz by zapewnić większe bezpieczeństwo, a tym samym wykrywać ewentualne nadużycia.

Dane nie będą przekazywane do państw trzecich.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych?

Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 pkt 1 lit. f.) RODO. Administrator Danych Osobowych powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest analityka internetowa strony www, aby usprawnić jej działanie oraz analiza odwiedzin.

Jaki jest czas przechowywania Twoich danych?

Pobrane przez Nas dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia połączenia lub nieudanej próby połączenia, a z dniem upływu tego okresu dane te niszczyć, z wyjątkiem tych, które zostały zabezpieczone, zgodnie z przepisami odrębnymi, na podstawie art. 180a ust. 1 pkt 1 ustawy o prawie telekomunikacyjnym z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800, z późn. zmianami)

Jakie są Twoje prawa w stosunku do danych?

Dane będą przetwarzane do czasu odwołania wyrażonej przez Państwa zgody lub na czas wykonania łączącej nas z Państwem umowy i spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa. Masz prawo dostępu do swoich danych, w celu ich sprostowania i usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuacje oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a także w wypadku udzielenia zgody wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem.

Z kim kontaktować się celu realizacji swoich praw?

Z Naszym Inspektorem Ochrony Danych, poprzez pocztę mailową: iodgdansk@caritas.pl, lub tradycyjną, przez siedzibę Administratora: Caritas Archidiecezji Gdańskiej, al. Niepodległości 778, 81-805 Sopot

  Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.
 
Jeden procent dla Caritas Rozlicz swój 1% - program na rok 2016
Caritas Archidiecezji Gdańskiej Wypełnij Pity online 2017

WYSTARCZY NIEWIELE (ORAZ NIEWIELU) BY ZMIENIĆ WIELE…

 

To ja może zacznę od początku …Od prawie roku planowaliśmy remont jednej z sal. Dwa lata temu odmalowaliśmy dwie sale, a na odmalowanie trzeciej zabrało funduszy.  Plan był taki, że w te wakacje zabieram dzieci na kolonię, a w tym czasie pozostali wychowawcy oraz wszyscy którzy będą chcieli nam pomóc  odremontują salę, z koniecznością wymiany wykładziny (wymóg sanepidu). Biorąc pod uwagę czas, budżet oraz ilość osób założyłam, że nie zaszalejemy, nawet farby wybrałam w takim samym kolorze, żeby było łatwiej, taniej  i prościej dla wszystkich.

Dokładnie 11 Lipca ja oraz Zosia (drugi wychowawca) wraz z 20 młodszych dzieci wyruszyłyśmy na kolonię letnią do Głuchołaz. W tym samym czasie rozpoczął  się remont. Świetlicę zostawiłam Joli i Eli (pozostałym pracownikom świetlicy), to na nie spłynął cały ciężar tego przedsięwzięcia, co prawda omówionego  pod względem finansowym jak i remontowym, ale jednak mnie z nimi nie było. Przez dziesięć dni spływały do mnie jakieś okrojone informacje, z których wynikało, że świetnie sobie radzą. To nie był dla mnie  łatwy czas, po raz pierwszy nie uczestniczyłam fizycznie w tak ważnym wydarzeniu Placówki którą prowadzę. No ale niestety, a może jednak „stety” nie można być w tym samym czasie w dwóch różnych miejscach.

Kolonia skończyła się, a My wraz z dziećmi wróciłyśmy do Gdańska. Ciocia Ela wraz z Wujkiem Michałem nie zważając na czas (była godzina 22.15 ) przyjechali na Dworzec przywitać nas, odebrać i zawieść do Świetlicy abyśmy zobaczyły efekt  pracy jaka została wykonana podczas naszej nieobecności. To co zobaczyłam po przyjeździe na miejsce przerosło  moje największe oczekiwania. Taki efekt nie był nawet w zasięgu moich marzeń. Powód ? Nie miałam pojęcia, co się działo za moimi plecami, a działo się … Z inicjatywy wujka Michała ruszyła zbiorka wśród pracowników Firmy TEVA. Okazało się, że to firma, która nie tylko z chęcią dołożyła finanse, ale również poświęcili swój czas aby pomóc nam w remoncie. Takich firm powinno być jak najwięcej - naprawdę szefostwo ma ogromny powód do dumy - tutaj szczególne podziękowania dla całego zespołu Pani Izy (za super zgrany i aktywny zespół) oraz dla naszego wujka Michała.
Nie obyło się również bez wsparcia naszych zaprzyjaźnionych Szkół im. Św. Jana De La Salle w Gdańsku - tutaj serdeczne podziękowania dla br. Janusza Robionek - Dyrektora Szkół, oraz Firmy Creatus II prowadzona przez Panią Dorotę Juszczak.

Serdecznie dziękuję Panu Wieśkowi, za codzienny ogrom pracy, jaki włożył przy remoncie, Panu Andrzejowi, za cudowne meble, wujkowi Krystianowi za ich złożenie, naszemu Damianowi, za pomalowanie sufitów oraz Panu Janowi, za jak zwykle dobrą radę :-)

            Pozyskano środki na zakup biurek, szaf, jednej z wykładzin oraz farb. Musze zatrzymać się przy farbie, ponieważ ten zakup zmienił całą wcześniej zaplanowaną kolorystykę, tym samym zmienił wszystko. Zwykłe odświeżenie sali zamieniło się w całościowy, kapitalny remont. Nie znajduję słów, które wyrażają mój podziw oraz wdzięczność wszystkim tym którzy się do tego przyczynili. Mam takie poczucie, że tym razem słowo DZIĘKUJĘ, nie wyrazi tego co mam w sercu, ale innego nie znam…i dlatego wszystkim DZIĘKUJĘ w imieniu dzieci i swoim  za ciężka pracę , poświęcony czas, ochotę a przede wszystkim serce…

                                                                                                                          

Z wyrazami szacunku

Kierownik Placówki Wsparcia Dziennego

Świetlicy  „Słoneczne wzgórze”

Sylwia Trzoska – Zimny


 
 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej: Polityka plików cookies.
Możesz również określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zaakceptuj i Zamknij lub Opuść stronę